Norbo, sağladığı ürünler ve verdiği hizmetlerle ilgili desteğini, bunların ömür devri boyunca vermeye devam ediyor. Ürün ve hizmet sağlama konusundaki 20 yılı aşan tecrübesi, satış sonrası destek konusunda, üst düzey müşteri memnuniyetinin sağlandığı birçok örnek barındırıyor.

Norbo, tecrübesinin verdiği birikimle satış sonrası destek ihtiyaçlarını önceden öngörüyor ve hazırlıklarını yapıyor. Böylece, ihtiyaç duyulduğu anda hizmet vermeye her zaman hazır oluyor.

Satış sonrası desteğin, hem teknik hem de idari boyutları, tecrübenin yanı sıra geniş bir iş ağını da gerekli kılıyor. Faaliyet alanlarında, sektörün en geniş iş ağlarından birine sahip olan Norbo, böylece farklı paydaşlarının desteğini, hızlı bir şekilde alabiliyor.

Satış sonrası destek konularında, “İletişim” sayfasında yer alan bağlantı bilgileri ya da iletişim formu aracılığıyla Norbo yetkililerine ulaşabilirsiniz.

NORBO'YU, SATIŞ SONRASI DESTEK KONUSUNDA ÖN PLANA ÇIKARTAN NOKTALAR

01.

kurumsal
ÇEVİKLİK

Çok hızlı karar alabilmeyi ve bu kararları çok hızlı bir şekilde uygulamaya koyabilmeyi sağlayan kurumsal çeviklik

02.

TECRÜBE
VE İŞ AĞI

Doğru bilgiye, hızlı ve kolay bir şekilde ulaşmayı sağlayan tecrübe ve iş ağı

03.

TECRÜBELİ
PERSONEL

Entegre lojistik destek, kalite-kontrol ve test gibi alanlarda yetkin teknik altyapı ve tecrübeli personel

04.

PLANLI
FAALİYETLER

Etkili karar alma süreçleri sonucunda gerçekleştirilen planlı faaliyetler sayesinde, ihtiyaçlar ortaya çıkmadan hazırlık yapabilme kabiliyeti

05.

20 YILI AŞAN
TECRÜBE

Kurumsal değerlerden taviz verilmeden başarıyla tamamlanmış çalışmalardan oluşan ve 20 yılı aşan tecrübe

tr_TRTürkçe